Як громаді залучати спонсорів для проведення заходу чи масштабної події? ОНЛАЙН-КУРС

Залучення спонсорів до фінансування і партнерів до організації завжди є викликом для організаторів. З одного боку, корпоративне спонсорство великими сумами на благодійні події – це не «філантропія», а форма реклами бренду. З іншого, ви пропонуєте аудиторію, яка ідеально «відповідає» цільовій групі їх бізнесу. Тому перед вами стоїть завдання переконати в цінності вашої аудиторії, знайти взаємну вигоду та обговорити умови співпраці. В таких випадках говорять: «продати» спонсорство, тобто це є продуктом.
🔥Запрошуємо вас до онлайн-навчання на курсі «Продаж Корпоративного Спонсорства», який відбудеться на веб-платформі Спільноти практик: Сталий розвиток https://udl.despro.org.ua/
Не втрачайте час карантину, навчайтесь, щоб мати можливість:
🔘пройти весь шлях від визначення вартості спонсорства та потенційних партнерів до підготовки та презентації спонсорського пакету;
🔘дізнатися, як відбувається продаж спонсорських прав та виконання договору після продажу.
По закінченню е-курсу ви:
🔘зрозумієте, де потреби спонсорів співпадають з інтересами та можливостями організаторів;
🔘зможете пояснити представникам бізнесу їх користь від спонсорства;
🔘зможете продемонструвати можливості просування бренду серед вашої аудиторії;
🔘зможете розробити повний спонсорський пакет й успішно презентувати його потенційному партнеру та спонсору;
🔘дізнаєтесь, як вести переговори, підготувати договори і успішно завершити співпрацю.
Щоб усі ці знання і вміння ви могли продемонструвати і вдосконалити з 10 до 20 травня 2020, буде організовано онлайн-практикум “Ярмарок спонсорських пакетів”, де ви представите для Взаємооцінювання свій спонсорський пакет і надасте рекомендації іншим учасникам курсу щодо вдосконалення їх спонсорських пакетів.
Такий діалог дозволить вивчити досвід колег і отримати поради щодо покращення вашої спонсорської пропозиції.
💥Сам процес навчання безтюторний і вже відкритий для проходження в будь-який зручни